کدام بیسکویت ها سالم ترند
 
پرستاران فردا
 
 
شنبه 4 آبان 1392برچسب:, :: 14:51 ::  نويسنده : mehdi

بیسکویت امروزه به یک میان وعده متداول در بین بزرگسالان و کودکان بدل شده است به گونه ای که برخی مطالعات، سرانه مصرف بیسکویت در ایران را حدود یک کیلوگرم برآورد می کند، اما کدام بیسکویت ها سالم ترند.

 

 

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نظام پرستاری، بیسکویت های بسیاری با طعم های متفاوت وجود دارد؟ آیا می دانید کدام یک از آنها سالم تر و بهتر هستند؟

برخی معتقدند به دلیل استفاده کمتر حرارت در تهیه بیسکویت ویفر این نوع از بیسکویت بر سایر انواع آن ارجحیت دارد و سالم‌تر است، در حالی که از نظر علمی، این‌طور نیست.

در واقع، ویفر بیسکویتی است که بین نان‌های آن کرمی وجود دارد که از روغن و شکر تهیه شده است. بنابراین در مقایسه با سایر بیسکویت‌ها باید گفت روغن و شکر استفاده ‌شده در آن زیادتر بوده و از این نظر نمی‌توان گفت سالم‌تر است.

از میان بیسکویت‌ها، انواع سبوس‌داری که از آرد کامل تهیه شده‌اند بر سایر بیسکویت‌ها برتری دارند؛ زیرا در این محصولات روغن و شکر کمتری به کار رفته و از این نظر مصرف‌شان در مقایسه با سایرین به همه گروه‌های سنی توصیه می‌شود.

در کل، باید گفت بیسکویت محصول نسبتا خوبی است و به عنوان میان‌وعده صبح و عصر مصرف آن همراه با چای کم‌رنگ و یا شیر هم برای کودکان و هم برای بزرگسالان به ویژه اگر با آرد کامل و روغن و شکر کم تولید شده باشد، توصیه می‌شود.

البته این دسته از خوراکی‌ها به دلیل ماهیت پر کالری بودن باید در محدوده مشخصی به مصرف برسند، زیرا حتی یک بیسکویت اضافی هم می‌تواند اضافه وزن و چاقی به بار آورد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان پرستاران فردا و آدرس parastaranfardah.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 59
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1



بازی آنلاین

بازی آنلاین بازی آنلاین

بازی آنلاین

تماس بامهدی حسین زاده


                    
 
 
 

کد تلوزیون انلاین